Anika Claps Back At Leah | Season 3 Ep. 3 | EMPIRE


I just saw Anita holding Bella. Aren’t you supposed to
be looking after her? Aren’t you supposed
to be sedated? Or dead? My mama used to stick
pins in a voodoo doll that looked just like you. [doorbell] Excuse me. I will go get it. Hi. Hi. Delivery for Mrs. Lucious Lyon? Oh, yeah. That’s me. Thanks. Right. Thank you. Thank you. God.

74 thoughts on “Anika Claps Back At Leah | Season 3 Ep. 3 | EMPIRE

  1. Grandma Walker is going to kill that hoe!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Anika better stay in here place!!!! πŸ‘ŒπŸ‘ŠβœŠ

  2. I think Leah's crazy ass is gonna be the one that kills anika. without a doubt, boo boo kitty better watch out.

  3. Am I the only one actually starting to like Anika?
    Like, I feel this bitch has been put through so much shit by the Lyon family, that if she ain't killed….she's going to be the one who brings Lucious down…..hell, wouldn't surprise me if Anika offs Grandma!

  4. I'm just counting down the days until Lea Walker is ready to kill #BOOBOOCRAZY

  5. Bruh. I give Anika props. lol She's not gonna take their shit. I may not fully like her. But I ain't mad at her he was cute

  6. Dag that delivery man is fine af!!! <3333 Hopefully Nika gets her some of that <33 #SexyCaramel <3333 & Luscious crazy ole mama need to stfu, she just a step away from the home anyway #nutcase

  7. 9 times outta 10 the delivery man was sent to try to prove the marriage fake

  8. anika don't even know how to take care of that baby and it looks she is flitering with the ups guy. the should even let het have it

  9. 0:29 to 0:33 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  10. Dang Anika firing shots tho πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«

  11. You call that a clap back? More like a 2-finger touch. Boo Boo Kitty can do much better than that.πŸ˜‚

  12. I wamt Anika to down the stairs, and I want her to live, then i want her to get thrown of a balcony to her death

  13. I bet you by the end of the season Boo boo kitty ain't gonna have 9 lives😈

  14. Ding dong!! Bad mother alert!!!

    SN: I wish Mr UPS man delivered my packages…

  15. As much as I hate Anika, I have to say, she really knew how to keep her compulsure from that crazy abusive old witch.

  16. Dayum boo boo kitty got skills πŸ˜‚πŸ˜‚ I swear she Gon whoop mama Walker ass πŸ˜‚πŸ˜‚might not luv her but Leah has got to go

  17. I know that she's evil, but this version of Anika is much more fun to watch than last year's weak and needy one. Thank God!

  18. who wanta put money on Leah gon kill anika before the season overπŸ˜‚πŸ˜‚

  19. Both of y'all piss me off. Especially you Anika I into forgot bout you and what you did. I don't know why they puttin up wit yo ass I would have been killed you by now.

  20. no leah better keep her hands of my girl anika anika is my bff i love her

  21. Remember to always respect your elders, but seriously that was just cold to say to an old person.

  22. Leah should kill Anika when she had a chance But Now is to late.

  23. Did I miss it with Leah and Anika….the clap back?
    Let me watch it a 3rd time; never mind.

  24. i would have slap off her head you anika and slap the teeth out her mouth

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *