HOW TO DEAL WITH PARK CHANYEOL TRAILER [EXO PARODY]


[Meghan Trainor – Me Too starts playing] How do you cope with a person Who loves no one but themself ? // haha can’t relate :>(the disreSPECT) and how do you work in a group with an egotistical moron starring park chanyeol and others who aren’t park chanyeol how to deal with park chanyeol

100 thoughts on “HOW TO DEAL WITH PARK CHANYEOL TRAILER [EXO PARODY]

  1. Omg. This is so clever. #meghan makes it. Gotta watch it again and I just finished watching it for the first time!! Wish there was a #repeat button!!!

  2. Sweetie, how much do I have to pay to make this a movie, cuz hun Im hooked.

  3. LMAO!This was so so good.Why I am in love with D.O temper "I'll kill him for free" & Baek's smoothness "aniyo,he is just an idiot"πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  4. i can’t stop coming back to this video it’s the epitome of perfection mel i love you for this

  5. hi exo-l come and see my channel, I made 8D Audio of exo songs. You can also request another song.

  6. I’m trying to prevent myself from thinking about the real Korean. I love this trailer.

  7. "Chanyeol once made me tea"

    "Why's that bad?"

    "There was no tea. He said, be grateful I gave you the cup."

    "I will kill him for free!"
    &
    And others who arent Park Chanyeol, are the most genious thing ever!

  8. OMO To be honest, it's really funny. I hope this thing could be a real movie.

  9. when the episode will come I can't wait πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰

  10. And others who aren't PARK CHANYEOL i'm deaaadπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ why did this video have to end?!!!

  11. Xiumin's face when Chen said to Chanyeol : "because u don't deserve it" is HILARIOUS

  12. OMG HAHAHAHA. JUST FOUND THIS AND I'M DYING. I CAN'T. "Chanyeol made me tea once. But there was no water. He said 'be grateful i gave you the cup'" HAHAHAHA I'M DYING. THIS IS GOLD. IT WOULD BE A GREAT MOVIE/DRAMA. And a FF too omg, i would've love to read some FF with this. Great video β™₯

  13. Omg this is absolute GOLD. I rlly rlly rlly want to see more of this series!!!! That would be hilarious 😸😸😸

  14. Whatever u say I don't care coz I know chanyeol is a happy virus in exo and without his happiness exo is totally bored he made everyone laugh even though I like exo and chanyeol very much ohhhh noon sorry I don't like exo and chanyeol but I love them more than my life … Saranghae exo saranghae chanyeol …. The new exo member is coming fast just wait and watch
    ….

  15. This would be the greatest film everπŸ˜‚(but for real, it would be my new favorite movie!)

  16. I have seen this over 10 times. It never fails to make me laugh. I lose it everytime at the tea part. πŸ˜€ πŸ˜€

  17. This is Great.. I love it πŸ’–πŸ‘ i laugh when Baekhyun said Chanyeol gave him a tea, but just a cup πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  18. This is cool. Make it happen πŸ˜‚πŸ˜‚
    I stan you gurlπŸ˜‚πŸ˜

  19. At first I was like: β€œoh no imma get wigsnatched” but after those parody subs I laughed my ass offf THIS IS SO STUPID AND GENIUS- I love this humor

  20. omg ;-; can i use this concept for a story ? if you won't i understand youre trailer is pretty good πŸ™‚

  21. GOD this is so sexy and it makes me laugh every time and I really need this to be real

  22. It seems like a Hollywood Movie trailer where one brother is in love with another and atlast u find they are lesbians…πŸ˜‚

  23. DO… I’ll kill him for free…I’m dead.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  24. He is the total opposite in real life
    He is cute,lovely,squisable,funny,loveable and good at anything he does
    EXOSEXO YOUR VID ARE GREAT

  25. Does this have a fanfic or something? I badly wanna read it!!! 😭😭😭

  26. Had to come say what a great job you did after i saw this on Instagram

  27. Tell me the subs are fake beacuse they looks so realπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Love this.

  28. Kyungsoo: "Is your head still up your ass?"
    Chanyeol: nods

  29. OMG !!! He is a little self praising bitch…. but that's what I love about him !!!!

  30. β€œwhy do i fell like they’re going to kill each other?” HAHAHA❀️

  31. i am dying to know where the part where "channie is in white tux" is from , please

  32. I like how kyungsoo asks if chanyeol's head is up his ass and chanyeol confirms it LMAO!
    Love it!

  33. Haha,My stomach hurt so much because of laughingπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  34. Can we please have a pt2 of this? This is too good omg πŸ˜‚β™₯️

  35. I don't know why Ls hate this drama..in a it gave birth to all these genius fmvs..
    Same Kyungsoo same! I'd have kill him for free as well. πŸ˜‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *